Klaas & Terlouw is een bedrijf gespecialiseerd in automerken van Britse makelarij Land Rover, Jaguar, Aston Martin, Mini & Mc Laren, gevestigd in Twente.
Bij ons vindt u gekwalificeerde specialisten met pure passie, Overijsselse nuchterheid en een persoonlijke klantgerichte aanpak.
Kijk op www.klaas-terlouw.nl voor meer informatie.

Bij de in- en verkoop van onze auto’s komen we regelmatig accessoires en onderdelen tegen die we u niet willen onthouden. Deze onderdelen kunt u, samen met een prachtig aanbod van schaalmodellen en merchandise, bestellen. Heeft u vragen of bent u op zoek naar een product dat niet tussen het aanbod staat? Neem dan gerust contact op met de aftersales van Klaas & Terlouw .

Verzenden & retourneren
Verzending en levering Wij trachten onze pakketten via UPS te verzenden. Daarnaast is het ook mogelijk om de bestelde producten(en) bij ons in de showroom af te halen.
De verzendtarieven binnen Nederland zijn https://www.upscontentcentre.com/pdf/netherlandstariffbase072022
*Prijswijzigingen en typefouten voorbehouden. Neem contact met ons op voor de verzendtarieven buiten Nederland.

Verzenden & ontvangen
Vanaf het moment van verzenden is je pakket bij ons verzekerd. Je dient bij ontvangst van je pakket te tekenen bij onze vervoerder als bewijs van ontvangst. Heb je geen pakket ontvangen? Dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice, onder vermelding van uw naam en bestelnummer, zodat wij voor een snelle afhandeling kunnen zorgen.

Niet thuis?
Is je pakket misschien bij je buren afgegeven? Dan heb je hiervan schriftelijk bericht ontvangen. Het pakket kun je controleren via de Track & Trace code. Je ontvangt een mail met een track & trace nummer van onze vervoerder, wanneer je pakket onderweg is.

Levertijden
Onze goederen zijn veelal voorradig en wij trachten deze dan ook, bij bestelling voor 12:00 uur, de binnen 2/10 werkdagen te leveren. Bij bestelling na 12:00 uur wordt het pakket de volgende dag verzonden. Mocht een product niet voorradig zijn, dan wordt dit direct kenbaar gemaakt op onze site. Kunnen wij door welke omstandigheden dan ook niet tijdig leveren, dan zullen wij je via email hiervan altijd op de hoogte brengen.

Alternatief bezorgadres
Zorg dat je aanwezig bent wanneer je bericht ontvangt als het pakketje onderweg is. Dit is voor onze vervoerders het meest efficiënte werken. Wanneer je door omstandigheden niet aanwezig kunt zijn, kun je een alternatief bezorgadres opgeven. Veelal wordt ook een werkadres opgegeven als bezorgadres. Dit is voor onze vervoerders de meest snelle en efficiënte manier van leveren. Uw bestelling zal dan op je alternatieve adres worden aangeboden.

Bestelprocedure
Je hebt een product van ons gezien en wilt dit graag bestellen. Hoe doet u dat:

  1. Selecteren
    Je selecteert een product en bestelt het juiste aantal (deze geef je in het witte vakje in). Verkeerd besteld? Kies de prullenbak en je bestelling wordt uit de winkelwagen verwijderd. Je kunt terug naar het overzicht om verder te bestellen. Alle andere bestelde producten blijven in je winkelwagen staan.
  2. Kies overzicht of winkelwagen:
    Hier zie je jouw bestelling
  3. Afrekenen:
    Je bent klaar met winkelen, dan kun je op de knop “afrekenen” klikken. Je maakt vervolgens je account aan of vult je factuuradresgegevens in. Heb je een alternatief bezorgadres, vul dan ook het bezorgadres in.
  4. Leverinformatie:
    Alvorens je bestelling is afgerond, vragen wij je om akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden.
  5. Betaalmethodes:
    Hier kies je betaalmethode.
  6. Orderbevestiging:
    Wanneer alles is afgerond en de betaling is afgehandeld, ontvang je van ons een orderbevestiging met daarop alle gegevens van jouw bestelling.
  7. Uitlevering:
    Je ontvangt een melding wanneer je bestelling bij ons de deur uit gaat.

Fout geplaatste bestelling?
Het kan gebeuren dat je per ongeluk een verkeerd artikel hebt besteld en dat de betaling al helemaal is afgerond. Geen probleem, wij zullen je hierbij helpen om deze fout herstellen. Je kunt dan contact met ons opnemen via onze klantenservice:

Retourneren en ruilen
Je ontvangt onze producten 14 dagen op zicht. Ben je niet tevreden, om welke reden dan ook, dan kun je het product aan ons retourneren binnen 14 dagen. De producten dienen zoveel mogelijk in de oorspronkelijke verpakking geretourneerd te worden, dan valt deze automatisch onder onze garantie.

Bestelling retourneren
Stuur een email naar en vertel ons wat de reden is van je retour. Hierbij help je ons om onze klanttevredenheid verder te kunnen optimaliseren en verbeteren. Je ontvangt van ons de instructies hoe je het pakket kunt retourneren.
Afhankelijk van de aard van de retour wordt bepaald wie er verantwoordelijk is voor de kosten van deze retour. In dien het een fout betreft die door Klaas & Terlouw is veroorzaakt dan zal Klaas & Terlouw ook de kosten van deze retour betalen. Samen met jou zullen wij bepalen wie uiteindelijk de kosten van de retour moet dragen.
Je pakket wordt bij ontvangst gecontroleerd op juistheid en je ontvangt binnen 2 dagen uw geld terug.

Bestelling ruilen
Je hebt per ongeluk het verkeerde product besteld. Dat kan gebeuren helaas. Ook hier stuur je een email naar en wij zullen voor jou een gepaste oplossing zoeken.

Copyright   © Alle rechten voorbehouden | Algemene voorwaarden | Verzend - en retourbeleid | Realisatie Solera Autodata